En händelserik men rolig helg =)

Ja ni det har hänt en hel del i helgen så jag ger er en uppdatering =)

fredags så åkte vi till lekrymden i norrtälje med systrarna sara och caroline med respektive och alla syskonbarn och lekte av oss ett tag det var kul det. sean begav vi oss till Älmstanatta och spatserade ett tag, sen blev det åka av för barnen i karusellerna. klockantickade fortare än man ville och det blev dags att åka hem.
Väl hemma var det bara att slänga i sig lite mat och sendan var det dags för tjejkväll för min del så det blev en trevlig kväll med nykter utgång =)


Moster Sara, Alice och Filippa =)

Sen i lördags blev det bröllop, jättefint och trevligt, god mat och bra väder vad mer kan man begära =)


Dessan och kenneth 31/7-2010

Igår Söndag blev det loppis i söderhall med alice och min vän C, gjorde nåt fynd i alla fall =) På kvällen åkte vi till barnens farfar och åt pizza (inte jag) och hade det bra.

Det har med andra ord varit en händelserik helg.

På återseende =)

Kommentarer
Postat av: helena

bra med en speckad helg:)

2010-08-04 @ 20:15:23
URL: http://helenakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0