Sitter här och ....

Sitter här och funderar vad jag ska skriva. Känns inte som det finns så mkt att skriva men det släpper nog snart.
Undrar och undrar om jag hinner få min maskeraddräkt tills på lördag skulle ju vara katastrof annars ju =( vad skulle man då hitta på.
Ska verkligen bli kul på lördag =)

 På tal om helt annat, e inte alltid lätt att få tag på människor som man vill träffa och bara prata med NÅN gång då och då. Vet inte varför man egentligen anstränger sig när man ALDRIG får någon respons. ska nog lägga ner den biten jag med tror jag.

Igår va bar n hemma hos min kompis S efter att jag slutat jobba. Vi var ute en stund i det vita landet men blev för kallt så vi gick in och drack kaffe och åt lite mellis, du e så duktig och fixar du. Senare ble vi bjudna på mat. Dt var jättegott MMM
Tack för en trevlig dag babe=) kul att ha dig som vän =)

Glömt att ladda min kamera i evigheter nu känns det som. kanske skulle ta mig i kragen och göra det. missar ju så mycket fina bilder ju =(

jaha ska snart åkt och lämna mina barn för att åka på min andra introdag i B-hamra på andra avdelningen =) kul.

hej hopp så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0