Måndag igen med fullspäckad helg bakom sig =)

Nu e det över med dop och grejer för ett litet tag =)

Var verkligen ett jättebra dop, hon var helt underbar. Gudfar A (M:s bror) lös av äran verkligen. Jättekul att se tycker jag. Jag blev ju gudmor vilket också e en jätteära tycker jag. Sara hade vart så duktig och slitit med bakning och tårtor, dukning mm en klapp på axeln till dig lillasyster =)

Kommer här lite blider men har ej alla så dom kommer lite senare =)









































det var det de =) idag blir det en lugn dag måste väl bege mig in till staden och handla lite här på förmiddagen, tänkte göra korvstroganoff idag mums =)

Vad ska ni äta idag ?

hej hopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0