Haft barnfritt över natten =)

Igår ringde jag till min kära mor och frågade om hon inte kunde ta barnen över natten så jag och jocke fick lite egen tid utan våra små vildar =) Dom e underbara men ibland behövs det verkligen. Så jag lämnade dom vid tretiden och sedan åkte jag hem och fixade till mig.
Jag Jocke och vår granne dennis åkte in till havspiren och åt och drack gott. Jag åt rökta räkor till förrätt och bifftoast med grillad halloumi, paprikasås och pommes. de var gott men nackdelen var att man fick sitta och skala räkorna själv vilken inte e så trevligt =( men men.
Efter nån timme avrundade vi med en god kaffedrink och sedan tog vi taxi hem för att sedan bege oss ut på sjön och fiska och bara ha det underbart. Här komme lite bilder från vår mysigt sjötur =)














dennis fick 2 gäddor och fyra abborrar =) Jag fick inte en enda men jag e glad ändå.






Blev sent men man tog sig en välförtjänt sovmorgon idag så. detta behövdes verkligen för att få perspektiv på vissa saker i mitt liv =) Tack mamma jag älskar dig mest av allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0