Underbart fin dag idag =)

Idag verkar barnen piggare och febern borta typ. Ska vara hemma idag och imorgon, och på fredag hoppas jag kunna åka och jobba igen.

Idag ska jag försöka ta mig till staden och handla lite. Måste köpa mig en taklampa till sovrummet och en lampa att ha på bänken nere i hallen =) Så det blir med andra ord en sväng på Rusta.
Sitter och funderar vad man ska äta för mat idag. Skulle vara gott med Lasagne, mums. Tänkte även försöka baka nån god kaka idag. En god och kladdig kladdkaka kanske.
Men det e mycket man vill göra men får se vad lusten säger lite senare =)

Nä lägga grinigt barn kanske så man kan åka in senare då =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0