Final i idol ikväll då =)

Ja då var det äntligen fredag och dags för slutfinal i Idol.´Hade inte tänkt kolla men karln min e på julbord så någe måste man ju roa sig med =)
I onsdag s var ju jag och syster sara med barn hemma hos familjen nilsson i södertälje =) Det var riktigt trevligt. fick även träffa hennes nya karl, han var trevlig. god mat och trevligt sällskap =) kan ju ibnte bli mycket bättre.

Men tog ju självklart lite bilder så här e dom




Mosters sötnosar

Pussgurkan Hampus

Min guddotter Filippa

Lilla Isabelle









Sara har klippt av sig hela peruken, så jävla snyggt =)

ja inte så bra bild men hon var med hon me haha konstigt hon bor ju där hihi





busungar =)

ja det var det de, nu ska jag göra kväller för mina små krambjörnar =) hej hopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0