Ja god jul på er alla då =)

Dålig uppdatering jag vet, men hinner fan inte med mig själv just nu har tagit på mig lite för mycket för vad min familj klarar av tror jag.
De ringde från dagis igår, min älskade lilla kille hade gråtit från det att jag lämnade honom. tills jag hämta typ =(
Dom e ju inte vana med dettra ju. dom har varit trötta och ätit dåligt typ en vecka nu, har blivit ett litet bakslag för dom så i´dag fick de ledigt från dagis. =)
mammas älsklingar =)

Har varit väldigt mycket jobb just nu men från 1 januari har jag fått ett vick på 5 månader i norrtälje. så skönt e typ på 80 % =) underbart.

I tisdags fyllde  min älskade mamma 48 år. Vi var där tillsammans med mina systrar och lillebror john, alla barn + respektive. Blev även en lilla julafton då vi delade ut lite julklappar eftersom vi inte kunde vara tillsammans. barnen blev jätteglada =)



















Vart en mysig och livlig kväll med trötta barn =) skönt när man sedan satt sig i bilen och barnen somnade =)

hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0