Julen äntligen över nu mot det nya året =)

Igår var det julafton. Jag jobbade fram till halv fyra sen bar det av till barnens farfar där familjen väntade på mig. När jag kom så var maten klar och vi satte oss till bords. var god mat men jag fick inte i mig så mycket =(

Efter matbestyr så kom det en tomte och hälsade på =) Alice tittade på tomten och sa: e farfar ju. dom fick sina klappar av tomten och jesper fick en kram. sen sa tomten hej då och gick =)

Sen blev det utdelning av resterande klappar.












Jesper fick en kram av tomten











Alice kramade junie som tack för julklappen =)





jesper hade gått upp på borden och satt och mumsa choklad =)


Nu e entligen den dan över mu e det bara att gå i väntan på det nya året =)

hej så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0