Redan 3 hela år imorgon

Som ni säkert fattar e det Alice jag pratar om. Min tjej blir större imorgon eller åtminskone äldre =)

Idag var det inte tänkt att jag skulle jobba men så blev det =9 så det har vart full rulla så här på kvällen. Jag har bakat tårtbottnar, gjort algrensbilarfluff till ett lager på tårtan, skurat och dammsugst golven, jocke har vart jättesnäll och hjälpt till att bada barn och diskat =) Älskar dig herr Galerius =)

Så imorgon blir det släktkalas för familjen =) Sen på söndag så blir det barnkalas med lite lek och fiskedamm, ska bli kul alice fick hjälpa mig att fixa påsarna, hon tyckte det vaer jättekul att få hjälpa mamma lite =)

Imorgon blir det lite mer fix men känner nu att jag ska sätta mig en liten stund =)

så fortsättning följer nästa gång =)

trevlig helg på er alla =)

Ps. ja jag tycker om smilegubbar hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0