Trevlig lördag

I lördags var jag och ett gängtjejer ute och åt en bit mat. Jag hade hela tiden sagt att jag var sugen på att gå vidare efteråt men alla sa blankt nej. C körde eftersom hon började jobba dan efter =) men men det blev inte riktigt som tänkt. vi gick ut allihopa på teatern, med en snabb förtitt på pubhörnet =) Vart en sen och väldigt rolig natt. Även C ställde bilen i norrtälje och tog sig en svängom.
En väldigt lyckad kväll, hade verkligen jättekul. vi hade beställt skjuts kl. 3 utanför teatern för hemfärd av systers sambo M verkligen jättesnällt att du ställde upp. om två helger ska jag på maskerad med jobbet. haha hoppas det blir kul.


Funderar grymt på denna dräkt. Tvärcool ju =)

S och jag satt hemma och förfestade lite här hemma och sminkade oss. tack för trevligt sällskap.








hade tyvärr inge batteri i kameran för utgång så där fick jag inga bilder =)

Gud så det snöar idag perfekt tills det e dags för adventspynt =) Kan ni fatta det e första advent på söndag. nyss vard et ju sommar känns det som =)
men det e  det nog snart igen.

nä nu ska jag fixa lite här hemma innan det blir dags för jobb =)

Hej sålänge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0