Jag ser det snöar =)

Ja då var snön här då, men man vet ju att den försvinner lika fort också =) Jag tycker om snön men då ska det vara minusgrader så det inte e sånt där äckligt blask =(

sitter här en stund och kollar runt på allt och ingenting innan det e dags att lämna barnen på dagis =)

Vårt bord hade kommit nu så jocke skulle hämta det efter jobbet. kul kul får se om man orkar sätta ihop det när man kommer hem i kväll men antagligen inte. då får man ta ett ryck imorgon innan det e dags för PARTYYYYYYYYYYYYYY..................







Min son e ju tyvärr grymt morgonpigg och vaknar gärna mellan havl 5 och 5. idag vaknade han runt 5. då satt jag på hans älsklingsfilm Pippi långstrump, la på en filt och gjorde en flaska välling.





Igår var Alice väldigt mysig med sin lilla katt Lina

  



 det var allt för idag det.

trevlig helg för det tänker jag att ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0