Marknad onsdag och torsdag

Så nu klarar man sig till nästa år =) det blev karusellåkning och ballongköp och lite spel =) Moster sara var snäll och åkte stora karuseller med alice , hon tjöt av glädje min lilla älskling.

Köpte lite fina saker också:


Så fina mössor. jag och de små bara älskar dom =)

2 st scharfer för 100:- e supernöjd

några fina strumpor till lilla mig =)


det var marknaden det. igår regnade det hela eftermiddagen så man var ju lagom blöt + att mina skor fortfarande e två vattenpölar. så idag fick jag bege mig till staden och köpa ett par nya. sen köpte jag även en höstjacka för jag har ju ingen och min gamla badar jag i . Mna vill väl kunna se något sånär ut i alla fall.

Här kommer dom,jag e jättenöjd =)


Puma sneakers för 500:- så fina asså e så nöjd



Köpte en softshelljacka för 400:- helt godtagbart pris. har kollat länge och älskar bara den färgen =)

ja det var det =)

imorgon bär det av till underbara barn-mässan i älvsjö med syster sara, Linnea,Alice och jag, matte skulle nog också med men han funderar fortfarande =)

uppföljning kommer...


Kommentarer
Postat av: carola

fina köp, köpte också mössor till barnen, nora vill aldrig ta av sin:-)

2010-10-08 @ 20:11:27
URL: http://marling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0