Som jag trodde...

Pratade nyss med timvik nr 2 och dom ville gärna ha in mig på intro redan på måndag =) Så kul så....
så nu tror jag det kommer rulla på ganska bra i alla fall =)

idag e jag helt tvärtrött. kommer ta tid detta. Idag e barnen hemma med mig eftersom de kommer gå även imorgon på dagis.
Blir väl att åka in och handla inför helgen så dom klarar sig medans jag e borta. sen införskaffa lite saker till mig så jag klarar mig jag med.

Kläder, skor, byxor, jacka, väska mm e införskaffat så man kan känna sig lite fin =)

bara två dagar kvar nu jippiiiiiii.

Kommentarer
Postat av: helena

åh vad kul med jobb.....:()

det ska bli sååå kul i helgen

2010-10-21 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0