Wiiii.....

Idag har vart en fullspäckad dag för mig. Har vart på två intervjuer som gick jättebra verkligen en vet jag garanerat att jag får job och den andra nästan med =) på det så ringde de från bergshamra och bokade in intro med mig nästa tisdag,onsdag. Sååå kul äntligen ser det ut att ljusna =9

Vill verkligen ha hus nu... eller åtminstone en tomt till att börja med =)

På allt så ligger nu min våg på 111 kg känns helt fantastiskt. Har ju bestämt med mig själv att jag ska gå ner under 110 till kryssningen 23-24 oktober. bara en vecka kvar typ. Åhh så jag längtar ska verkligen bli kul och jag tänker defenitivt slå mina klackar i taket, haha.

På tisdag kommer jocke att få hämta på dagis när han slutar. E första gången han e där sen Alice började för över ett år sedan :/  kul som attan juh.

för att summera denna dag så har den vart helt underbar och jag hoppas att det fortsätter dagen ut och framåt med förresten =)

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0