Ännu en helg avklarad =)

Helgen har vart bra. I natt sov Vår alice hos sin farmor i Åkersberga =) dom gick på tivoli och åkte karuseller och hade det mysigt, även faster E var med.
Hon har ännu inte kommit hem och har nästan lite ont i magen av saknad =( men men snart kommer hon nog =)

Idag har jag och Jesper vart med lillasyster och fam på loppis i söderhall, det var kul för jag har ju blivit en loppistorsk om man säger  så =)

Här e lite fynd:

 
ett par Warp-skor strl 22 till jesper i vår =) Jättefina för 10 kronor

Nikeskor till Alice strl 25,5 till våren =) Söpersöta till en söt tjej 50 kronor

Nu blir det städa av för Alice, Jesper älskade den =) 40 kronor

Cars set till Jesper 70 kronor (lite dyrt) men men



Gulligt med katten janson 30 kronor

Hello kitty pussel 15 bitars 5 kronor (tänkte hon skulle få när hon fyller år).

En lyskompis för 1 krona. (inte lika fin som C:s men ändå) =)

Sen fick Alice några fina byxor och nån tröja =) Nöjd med mina inköp som vanligt =)

Nä nu ska jag se en film och vänta på mitt älskade Hjärta som kommer snart =)


Jo det också, imorgon ska jag mor och syster till åland en sväng med vikingline och barnen e också med såklart =) Ska bli kul, men åker mest för att köpa snus till min älskade man eller sambo eller karl ja välj själv =)

Natti natti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0