Helgen har sagt hej då igen och en ny vecka ska svicha förbi =)

Har vart en relativt lugn helg faktiskt. I fredags så var vi bara hemma och hade det lugnt, i lördags gick jag och sambon på bypuben men ett par vänner, även M kom förbi när hon slutade jobbet det var kul =) Men henne fick vi sedan skjuts hem så man slapp att gå i det ostadiga vädret =)
Min kära lillebror satt barnvakt för första gången och det gick jättebra så dig räknar jag med fler gånger ; ) Verkligten jättesnällt J.

Igår var det ju självklart val på g jag har aldrig vart intresserad av politik någonsin men igår satt jag uppe på valvakan till tolv halv ett nåt sånt =) var kul med lite konflikter hihi

Vad tycker ni om valet? Förmodligen skit med det som blev =) Men men det e bara att gilla läget =)

Vad har ni haft för skojigt för er i helgen då?

Tjingeling =


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0