Glad påsk i efterskott då :)

Nu var denna påsk över den med. Har ni haft det trevligt? Jag har jobbat hela påskhelgen men har slutat 2 varenda dag så jag klagar inte ja. Bra pengar och så. Blev en god påskmiddag och en långpromenad på kvällen. Riktigt skönt i detta underbara väder. Jesper blev tyvärr sjuk i fredags men har repat sig nu så gott som. Idag ställde kära mor upp och passade dom nån timme så jag kunde åka och jobba. Tack kära mor för att du finns:) jaha vad har annars hänt. Igår ringde jag över kära röster med familj som kom och var här hela dagen. Fika, städning av bilar, mat, en fin bränna och till slut åkte vi hem till mor och lämnade tillbaka hennes bil som jag hade lånat. Tack för hjälpen matte:) ja ha så så ligger de till. Ha det så gott så länge så hörs vi snart igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0