Nu e jag här igen ;)

Tänkte lägga upp lite bilder men första lite uppdatering då.
Igår var jag, barnen och kära mor ute på Värmdö för att hälsa på min rara lilla mormor. Det vart en lång och trevlig dag och var inte hemma förrens närmare nio på kvällen.
det blir ju oftast att tiden far iväg när man åker dit för första blir det oftast fika och så sitter man och pratar en hel del eftersom man inte ses allt för ofta sen brukar vi även äta något gott till mat och igår blev det en jättegod wok med ris till. smaskens. Eftersom hon inte får hjälp så ofta så hjälpte jag henne även att ta ner lite ljusslingor och sådant så det blir vår nån jävla gång =)
Efter mat och efterrätt så åkte vi en sväng till brisak. Det e väl en affär med lite billigare saker, hittade några saker i alla fall =)

 
Köpte med en målarbok och lite pennor så dom har lite och göra under tiden vi kärringar snackar skit ;)
 
Här sätter vi barnen när dom blir för bråkiga hahahaha nä då så elak e inte ens jag men dom lekte bra och länge där och hade verkligen jättekul =)

I förrgår så färgade jag håret igen va trött på den jag hade och jag e så grymt mycket nöjdare såhär =)

 
      Efter                                                                          Före

Vad tycker ni?

Förra helgen var vi ju hos far och hämtade elbilen till barnen och här kommer några bilder därifrån =)

 
 
 
 
 

Det var allt för denna gång men vi hörs en annan dag då =)

Kommentarer
Postat av: Carro

dU ÄR BÄTTRE LITE MÖRKARE :) KRAM

2011-04-07 @ 11:07:29
URL: http://mammacarolines.blogg.se/
Postat av: jenny

Jättefin hårfärg och bilen såg rolig ut. Kul att båda fick plats!

2011-04-11 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0