Oj oj oj...

Det var visst ett tag sen jag skrev här hihi. Men ibland har man inte bara lust att skriva. Ja, ni vet hur det är.
Denna vecka har jag inte vart riktigt på topp inte. Känt mig hängig och yrsel i knoppen. mår nu bättre men e inte helt hundra.
Annars har denna vecka vart lugn. jobbat och stått i.
I torsdags när vi kom hem från jobb/dagis så passade vi på att vara ute i det fina vårvädret =) Barnen sprang runt och lekte och hoppade i vattenpölar, gungade, lekte i sandlådan mm. Var verkligen jättemysigt =)
Efteråt var det bara att slänga overallerna i tvättmaskinen ;)
Igår var jag och familjen i skogås och hälsade på min kära far =) Han hittade förra året en elbil som barnen kan köra själva och jag frågade då om jag inte kunde få den =) Men inte. nu ett år senare försökte jag igen och igår så hämtade vi hem den. Lite träning sen kan ju alice åka in och handla åt oss hahaha.
Idag blir det Ikea med mor och barnen, ska bli trevligt man åste ju hitta på något i detta SKITVÄDER ju, så vad passar inte bättre då haha.

Tänkte lägga upp lite bilder men är för lat för att hämta kameran så det får bli en annan dag =)

hur har eran helg vart då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0