Fredag =)

Idag var det fredag IGEN då. skulle jobbat idag men Jesper blev sjuk igår och fick 40 graders feber så det blev till att vabba idag då =)
Igår så köpte vi äntligen våran tomt, så nu e det bara att se framåt =) Blir väl till att lägga avlopp,infiltration och brunn här under sommaren så då bvet man vart karln kommer hålla hus HAHA.

I lördags var jag och ett underbart gäng tjejer till åland med vikinglines nyomgjorda Rosella. Den var väl ok men inget märkvärdigt =)
Före vi åkte så var jag och C och klippte oss och jag blev så jävla nöjd asså =)


Vad tycker ni?




Fic en fin partydrink av damerna också. Den var grymt god asså =)











Hade tyvärr ingen bättre bild men de e inte så fulla som man tror hahahaha.

En väldigt lyckad och trevlig resa som jag gärna gör om snart =) På hemvägen gick Jenny och min kära mor fram och fixade så bandet sjöng ja må hon leva för mig, sedan kom en kostymnisse och gratulerade mig på födelsedagen och gav mig en kram och en drinkbiljett i baren. En väldigt kul grej =)

Efter båten så gick vi vidare hem till Helena för lite dricka och upppiffning för att sedan gå vidare ut =)







som sagt en väldigt ttrevlig kväll =)

Imorgon åker Alice hem till sin farmor tills på måndag och har det mysigt med kusinen sin =) Hon har tjatat ochn tjatat sen många veckor tillbaka nu att "jag åka hem farmor snälla mamma". Så nu äntligen skruttan =)

Jag jobbar hela helgen jag så jocke och Jesper får köra dit henne =).

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var trevligt värre!



Nästa gång.... det blir väl när jag fyller år. 5:e maj... o helgen är nog den 7 maj!!!

2011-02-26 @ 12:57:51
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Haha, dom var ju så söta :D

2011-02-28 @ 20:23:26
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Du blev jätte fin i håret :D

2011-03-07 @ 22:24:07
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0