Jaha ja...

nu e det snart kväll och dags för meandi-party hemma hos J ska bli kul men kollade på nätet och det fanns faktiskt ingenting som föll mig i smaken =/ men men vi får se när man väl e där =) går med insikten för en gångs skull att jag inte ska köpa NÅGONTING.
Lillasyster skulle åkt med men hennes lilla ängel e sjuk och hon har fått ögoninflamation så hon får vara hemma helt enkelt =) kommer ju fler tåg.

Idag har jag och barnen bara vart hemma och haft det mysigt. Mor var här som snabbast på en kopp kaffe och ett paket bacon till mig för just nu håller jag på att laga bacongryta. Såå gott asså =) imorgon blir återbesök nr 3 här i norrtälje och fler kommer det nog bli =( låter lite som att det med tiden kommer att bli operation så man verkligen får bort den men  vi får ju vänta och se helt enkelt. Skulle ju vara det skönaste för hans skull =)

Nu kära vänner blir det lite viktuppdatering=) Weeeeiiii.

Jag har under nu nästan 2 månader stått väldigt still och har därför inte uppdaterat på den biten eftersom jag inte har haft någon förändring.
Nu har jag äntligen blivit tvåsiffrig, alltså under hundra =) Grattis till mig som jag längtat. Ligger nu på vikten 98.9 Kg. Igår åkte jag och köpte jeans och gissa vad jag hade? Strl 46, det har inte jag haft på många många år. Som störst har jag haft strl 56 så det e 5 storlekar ner i ala fall. sååå himla glad jag e. dom ser ju nästan normalstora ut nu =)
Jag har nu gått ner hela 48 kg, e verkligen en bra bit på vägen nu =) blir glad och börjar le så fort jag tänker på det =)

Denna helg e min lediga och hoppas det blir en trevlig helg med min underbara lilla familj =)

hej så länge goa vänner och ni andra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du har varit e glad för din skull och ja jag vet hur de känns :) Kramar Pia

2011-02-01 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0