En fullspäckad dag.

Idag har det vart fullt upp, har jobbat till kl 1 idag sedan till dagis för att hämta mina guldklimpar och sedan bar det av till Lekrymden för lek.
Det var kul och barnen älskar verkligen att vara där så det blir nog snart igen, men det blev bara ett tag eftersom det blev ännu en färd till Karolinska med Jesper igen efter att hans lympkörtel inte blivit någe bättre efter 10 dagars pencilinkur utan bara värre.
Så jag åkte hem och lämnade Alice hos sin pappa som slutade tidigt idag,packade det nödvändigaste i skötväska, hämtade upp min kära vän C som följde med som sällskap. Tack kära vän för att du finns =)
När vi väl kom in så fick vi vänta en stund och Jesper hann charma hela receptionen och väntande folk. Efter ett tag så kom vi in och fick bekräftat att det var infekterat och på måndag ska mitt älskade lilla hjärta åka in till Karolinska för punktering och tömma och även ta odlingsprover så vi vet hur vi ska behandla på bästa sätt.
Längtar verkligen inte till måndag kommer att bli jobbigt tycker jag men min älskade mor kommer att följa med mig så vi får se hur det blir kanske blir jag som sitter utanför och hon som går in hihi.
Men mer om det kommer väl efter måndag.
Nu blir det sängen eftersom jag börjar jobba 7 imorgon bitti =)

hej hopp kära vänner och ni som följer mig och mitt liv =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men stackars Jeppe! Hur har det gått?

2011-01-20 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0