En trevlig dag har det vart

Väl hos syster yster i rimbo så började hon med lunch. Det blev falukorv och spagetti och lite ketchup. Satt fint i magen. sen efter någolunda undanröjning blev det en kaffe latte och min kladdkaka som inte blev så kladdig tyvärr men den gillades.
Eftersom vi inte har badkar hemma så tänkte jag att alice skulle få bada, så hon satte sig i badkaret. fick ut i hallen och pratade lite. Visste att Jesper gått in i badrummet och hann tyvärr inte blinka så hörde man ett plask =) jag kollade till och där satt jesper med tröja och blöja i badkaret och ser inte lite nöjd ut.
gullunge där, såklart att han också ville bada ju =)
Har faktiskt tagit lite bilder idag men dock inte på detta men dom kommer upp vid tillfälle =)

Sitter nu och kollar på säsongspremiären av fuskbyggarna, fy man blir sååååå arg på dessa jävla idioter som förstör så grymt mycket för människor.
Men som jag säger ganska ofta   "det finns tyvärr människor för allt".

Imorgon har jag planerat in bullbak, så vi får hoppas att det blir så =)


hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Där var han allt kvick, lilla Jesper!

2011-01-20 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0