God fortsättning på er då =)

Hoppas att ni fått ett bra slut på 2010 och en underbar början på 2011. mucket snö har vi. en riktig vargavinter i år kan man vi verkligen säga men nu kan skiten försvinna och så får man hoppas på att det blir varmt snabbt så skiten smälter och torkar upp.

har nu gått på mitt vik på 5 månader, så himla skönt att veta vad man har =)

Ja ha vd har hänt då. inte allt för mycket tror jag, ett besök till kista och kollade lite med barnen och syster sara+linnea. var ett väldigt fint center och kommer absolut åka dit igen, dan efter så samlade jag ihop ett gäng som åkte till lekrymden här i norrtälje och lekte av oss nån timme =) får bli snart igen tycker jag. jo på fredag nästa vecka ska vi åka dit med C och hennes barn. kul kul.

I måndags så satt jag och syster med familj på donken och lunchade när jag kollade till på jesper.
Ena sidan av halsen var helt svullen och stenhård, blir lite orolig och ringer till vårdcentralen där jag fick en tid kl 19.00 för en titt på honom.
Dom trodde det var lymfkörteln men tyckte ändå att det var så konstigt att det gått så fort så vi blev skickade till danderyd för vidare koll. Sällskapssjuk som jag e ringde jag syster Sara och hon följde med mig som sällskap stackarn. När vi kom dit tog de sänkan på honom och kollade hals och öron. Men allt verkade bra.
Men tyckte ändå att det behövdes kollas upp vidare så vi fick åka till karolinskas vuxenakut. eftersom där ligger ju även akuten för ögon,näsa,halsakuten. Satt där ett tag innan en sköterska kommer ut och berättar att läkaren var tvungen att gå och operera =( så det dröjde kan man ju säga.
Vi kom in vid 22 och åkte därifrån ca. 03 på natten efter att hon konstaterat att det var lymfkörteln. fick antibiotika och en tid för återbesök på karolinska imorgon =).
så det blir en resa till men denna gång behöver man ju inte vänta i alla fall.

i helgen e jag ledig så då hoppas jag på att hitta på något kul med min familj =)

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0