Haft en underbar helg=)

I helgen blev det mycket mamma/dottertid kan man säga. I fredags så var jag på återbesök hos öron med Jesper. där vi konstaterade att det var lymfkörteln som hade reagerat utav ett sår vid Jespers örsnibb. så då bestämde vi att det blir återbesök om ca 3 veckor men gick då bra att boka tid i norrtälje så man slipper åka hela tiden =)
Alice fick under tiden vara hos sin farmor och leka lite. Hon tycker verkligen om att vara där =)
Tack farmor =)

På lördagen bar det av till Åkersberga igen med Alice. Men denna gång var hon med mig, jag hade i början av veckan lovat Alice moster Ellinor att köra henne till arninge för att köpa ny tv eftersom att hon ej har körkort ännu. Lite lätt jobbigt att ta en 40tummare på bussen, haha. Även farmor och loke följde med så det blev en tur in på rusta och lite så med =)
Sedan köpte vi lite fika och åkte hem till Elli. så nu har jag vart där med och fått träffa hennes karl. En glad och trevlig prick =)

I söndags så hade jag precis satt på mig jackan för att åka till Norrtälje för att köpa ingredienser till bullbak som det ringde på telefonen. det var J som frågade om inte jag vilje åka med henne och hennes äldsta son till Rimbo Badhus. så då ändrade jag planer och åkte och badade med Alice istället. får skämmas lite, det e faktiskt första gången för min älskade 3-åring =). Hon älskade det verkligen och vi åkte rutchkanan flera gånger och hon bara tjöt =)
Även lillasyrran min följde med me sin familj =)
batteriet i min kamera tog precis slut så det finns tyvärr inga bildbevis =( men men det e ju absolut inte sista gången. denna vecka e jag ledig onsdag/torsdag. Ska nog jag och lilla mor åka till lillasyrran på lunch =) har inte träffat min kära mor på flera veckor för hon har varit upp i dalarna på sambons ställe. byn eller vad man säger heter Äppelbo. Hur mysigt låter inte det =)
har tvärr aldrig vart där men får bli snart hoppas jag =)

Nä nu har jag nog inge mer att tillägga så vi hörs =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

Låter som du har haft det trevligt!

2011-01-12 @ 09:55:55
URL: http://generoso.blogg.se/
Postat av: king

Jättefin blogg :D

2011-01-12 @ 10:38:19
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Postat av: elpon

haha ja tack sötnos! utan dig hade det ju aldrig blitt nån tv!

2011-01-17 @ 22:47:27
Postat av: Jenny

Ja, oj va härligt vi hade i badhuset! Älskar varmbassängen!

I stora var det lite för kallt denna gång tycker jag, eller rättare sagt Fredrik!

2011-01-20 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0