Underbara nationaldagen

Denna dag tog vi en spontantur till Furuviks djurpark och kollade på djuren med Syster Sara och familj samt Saras kompisar Mia och Per och deras dotter Matilda. det blev en ihopplockad pastasallad som vi tog med, vart riktigt gott faktiskt. Sen blev det karusellåk och mycket titta djur och krama dom =)

Jesper tyckte verkligen att det var helt underbart förutom när han inte fick vara inne hos sköldpaddorna i timtal ;)





Dom har klappat getterna och fåren och Jesper sprang runt med dom en bra stund, man hade nästan kunnat lämna honom där medans man gick runt haha.
Alice min lilla prinsessa fick rida för första gången och det var nog det roligaste hon gjort tror jag. Hon fick ta 2 vändor när hon ändå höll på =)
Hon var så duktig när hon satt där och det bara glittrade i hennes ögon =) Älskar dig min lilla tjej.






Vi frågade vad hästen hette och han hette Sjuan =) lite guligt.

Alice fick även åka på en flodtur med Matte,Per, Linnea och Matilda. det var roligt det med tyckte hon.



Vi har även kollat på Kameler, kängrur, ormar,krokodiler, apor mm mm

































 
så här såg mina utslagna hjältar ut efter denna underbara dag. tack så mycket för idag ni som var med =)

och imorgon e ingen vanlig dag för det e Jespers 2-årsdag hurra hurra hurra. jag får ha lite födelsedag på morgonen med dom för ajg jobbar ju tyvärr kväll =( men men han förstår ju inte det ändå som tur e.

Så jag återkommer kanske imorgon =)
hej så länge =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen före och efter bild sen du gått ner i vikt? Måste kännas helt underbart :)

2011-06-11 @ 11:11:10
Postat av: Jenny

Va mysig dag ni hade!! =)

2011-06-20 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0