Underbart väder= Jobbhelg =(

Men men varför klaga HIHI. men det kan ju vara fint någon gång när man e ledig så man kan hitta på något mysigt med barnen innan dagen e slut. Till exempel åka till skansen eller liknande. Skulle någon gång här i sommar åkt lite spontant till Furuvik med barnen och de som känner sig manade att åka med =)

idag när jag kom hem var jocke ute med barnen och mysade. Han hade satt jesper i gungan och precis när jag kom hem så hade han somnat och satt sovande i gungan med tummen i munnen. Vart ju bara smälta i mammas hjärta och som tur var hade jag kameran i handväskan =)






Storasyster klappar på jeppan och tycker han e gullig säger hon =) Mina sötsaker =)


Nu ligger han i alla fall i vagnen i tryggt förvar mot mygg och elände. Han verkar tydligen lite känslig mot mygg och får svullnader och så. Kliar gör det med så han håller på att bli galen =(

Annars e det underbart men vad kan det annars vara i detta underbara väder.
Ja just det, på tisdag blir mammas lilla kille hela 2 år.  Sa bli kul så på söndag e det dags för kalas med släkt och vänner =) toystorytårta och massa goa kakor kommer magen fyllas med =) men mer om det kommer. Ha det så gott så länge så hörs och syns vi ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0