Fredagsmys

Idag e det fredag igen. så konstigt va haha. Idag blir det nog en lugn kväll hemma med familjemys. Blev så sent igår =) Men det var det värt.

Igår på dagen gick jag ut ett tag med barnen och även C och barnen kom ock vi tog en promenad. Var så skönt väder så =)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mysig liten tur tycker jag, Sen var det bara att skynda på hem för att laga mat till barnen för när Jocke kom hem skulle jag ju iväg till Ikea med C och J. Det blev ikea var klara strax innan 20.00 och åkte sen vidare till Max för att äta. där blev vi sittandes i typ 2 timmar och bara hade det jättetrevligt och snackade. blev ill  slut en kopp kaffe och sedan hemfärd =)
När jag stängde av bilen hemma var den nästan halv tolv och jag var helt slut så det var bara till att gå och lägga sig =)

Men detta blev det i alla fall:







Och lite mer skit såklart men det hör ju ikea till =)

fick en gammal telefonbänk av min syster och sambo som jag har nere i hallen nu och jag tycker det har blivit jättemysigt med den där nu =)



det var allt för idag nu ska jag åka med kära mor in till staden och handla. '

Trevlig helg till er alla =)

Kommentarer
Postat av: lisa

kan du inte ta kort på hur du bor? :)

2011-03-04 @ 21:49:12
Postat av: Jenny

Jättefina vinterbilder!!



Härligt utflykt till IKEA, och jag har aldrig haft så mysigt på MAX tidigare! =)



Lampan blev superfin, och TVhyllan passade perfekt!

2011-03-07 @ 11:27:59
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Så fint det blev med den i hallen :)

2011-03-08 @ 09:13:09
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0