Måndag igen och ledig, men?

Vad ska man hitta på. I lördags var jag med jobbet på dagskryss. det var riktigt roligt och lyckat.. god mat och underbart sällskap.Det blev dans, dricka, taxfree och massa skratt.
När vi kom till norrtälje gick jag och några till mot kina för att inta lite god mat =). Närd et var klart åkte ett gäng hem och vi resterande åkte till piren för att kalasa vidare. Inte direkt något roligt ställe tycker jag. Men som sagt hade man ju helskönt sällskap =).
Jag avrundade kvällen vid etttiden och beställde taxi hem. Jag var hemma vid halv 2 och då mötte jag grannen under oss som berättade att vattnet hade pajat ytterligare en gång av hundra. kul kul. Idag fick vi det fixat i alla fall så nu e vi normala igen =)

I söndags mådde man ju inte helt hundra men det var barnloppis i brogården i roslagsbro så jag tog med mig Alice och åkte dit med Carola eftersom jag inte var direkt körbar. Hittae några fynd men inge märkvärdigt =) men denna dress köpte jag i alla fall till Alice, riktigt söt var hon i den =) haha




gulle min.

Jag köpte även en tårta i trä med spade, ljus och lite till.  En kamera till alice och en stor ödla som var skithägtig =)
 Det var min helg det =)

Har ni haft det bra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0