Underbara helg <3

Har verkligen haft en underbar helg. Solen skiner och det gör ju saken bara såååå mycket bättre.
Igår lördag så var jag med C och lillasyster i uppsala och sålde på barnloppis i fyrispark. Det gick faktiskt jättebra. Fick en massa stora jobbiga saker sålda som bara har stått innan, och barnen lär inte märka att de e borta heller =)
Jag fick ihop 733 kronor och det e jag jättenöjd men. Lite extrapengar e ju aldrig fel =)
Sen blev det en kväll med håll i gång innan barnen äntligen somnade. Dom hade hällt ut en massa mjöl på golvet som jag fick efterstäda lite samt att dom hade hittat en burk med wd-40 (5-56) så i mitt rum var det bara att bädda rent helt och i barnens rum fick jag diska massa leksaker och tvätta golvet =(
Jobbigt för stunden men skönt när det var klart.

Idag så hade jag bestämt mig för att göra något kul med mina barn och aktivera dom så jag bestämde med C och syster yster att va skulle åka till lekrymden och röja. Det var behövligt och barnen hade jättekul. Även J kom med barnen lite senare och busade runt. Efter tre timmar av lek och fika gick vi och handlade och åkte hem. Barnen somnade som stockar i bilen och fick sova kvar där ett tag innan jag gick och hämtade in dom =)

Nu står en god lasagne i ugnen och snart kommer middagsgäster =)
M & T kommer med kusin J och hälsar på. Blir ju inte allt för ofta tyvärr men men då ser man ju fram emot mer när de komer ;)

Nu ska jag göra en god sallad så vi får höras vidare =)

hoppas ni har haft en trevlig helg =)

Kram familjen Nilsson/Galerius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0