Äntligen dator igen =)

Nu e jag tillbaka efter jobbiga dagar utan min dator trodde jag fått virus vilket jag delvis fått men huvudproblemet var HÅRDDISKEN =(
Så idag fick jag bege mig till staden igen för att niförskaffa mig en ny, så sjukt underbart =) hade abstinens ett tag faktiskt.

Var idag på återbesök hos dietisten och även på Obesitasavdelningen.
Allt var jättebra och som det skulle hade gått ner 8 kg och över 20 cm i midjan på lite mer än en månad. Ett jättegrattis till mig. skiner upp som en sol så fort jag tänker på det och dom var riktigt impade =).

Min lilla gris Jesper har börjat sina 15 timmar på dagis denn a vecka. Har gått sååå bra =)

ska ha en trevlig kväll med go mat och mys.

vad ska ni själva göra denna fredag?

vi hörs vidare 

tjingeling =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud va skönt! Längtar så tills det är dax för mig! :D

2010-08-27 @ 20:34:00
URL: http://familjennilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0