Det var denna dag det =)

Jobbintervjun gick väl bra förutom att dom bara förmodligten ville ha mig som timvikarie =( Jag e ju ute efter ett lite fastare jobb jag=) hon skulle höra av sig i början av nästa vecka så får vi se.

Jespers tredje dag gick jättebra den med rusar in med snurrande ben till de andra barnen och leker och stojar. Mamma e fortfarande inte intressant men det e ju kanon =)



Efter det så åkte vi till barnens gudmor C och lekte lite och e äntligen hemma efter en fullspeckad dag känns det som =)

         fick sitta i vagnen för man var för envis för att lyssna på mor sin =)           

Äta sova och mysa står nu på schemat

På återseende =)

Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Nemen, vart är uppdateringen :p

Nu har jag läst samma text om och om igen :P

2010-08-13 @ 17:10:52
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0