Inskolning =)

Idag började inskolningen med mitt minsta hjärta. Det gick jättebra han sket i mig och lekte för full hals. Längtar till imorgon dag 2. E så kul att se dom springa och leka och på något sätt känna sig mer självständiga =) Älskar dig lilleman.


 


Helgen har varit kanon =) Haft barnvakt lördag till söndag =) första natten utan Jesper. Åkte med J:s bror T och sambo M med Eckerölinjen det var kul har inte vart iväg och gjort något på bra länge nu känns det som.
När man va´knade på söndagén så kunde man ligga helt tyst i sängen och bara njuta, gå upp och pula lite i sin egen takt =) Nice.

I helgen här har jag gått ner ett kilo till och jag mår bara bättre för var dag som går. Kläderna börjar bli bra stora nu dags att snart köpa nya =)

 Hej så länge

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0