Perfekt timing eller inte =(

På fredag e det dags för julklappsinköp. Verkligen ända dagen som det går på sedan jobbar jag varje dag fram till julafton. Och precis då ska det komma ett helvetesväder över oss =( lite less man vlir men det skiter jag blanka  f-n i för det måste jag göra.
Skulle inte bli en rolig jul utan paket att prassla med, tycker jag =)

igår var det Luciatåg på barnens dagis. Alice gick med i tåget efter mycket grin och tvekande =/   Hon var så gullig så min lilla pepparkaka =) Jesper satt hos mig och barnens mormor Åsa, han var tyvärr för liten i  år men nästa år så kommer han att vara med =)

Här kommer bilderna =()





























Vart en väldigt lyckad morgon med fika efteråt. macka med skinka och senap,kaffe ,te, varm oboy och pepparkakor.

Sen åkte jag och mor vidare och barnen fick leka vidare med sina lussevänner =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötnosar!

2010-12-22 @ 13:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0