Välkommen till min nya blogg!

Heter Elin, e en 24-årig tvåbarnsmamma. Bor med min sambo i ett hus på landet. Våra barn heter Alice 2 1/2 år och Jesper 1 år.
Det var en liten snabbis men det viktiga till att börja med =)

Jag har under mitt 24-åriga liv alltid varit överviktig, nu som mest har jag vart uppe i 145 kg och det e inte bra, så jag beslutade mig för nåt år sen att jag ville göra en gastric bypass operation. Men då kom ju lilltjejen, vid nästa tanke kom lillebror men med hjälp av min barnmorska så sitter jag här idag och har äntligen gjort den =)

Den 14/7-2010 la jag mig på bordet.

Har startat denna blogg för att kanske ge inspiration till andra övervktiga människor eller kanske bara svara på om någon funderande själ kanske har någon fråga =)

Jag har idag en och en halv vecka efter op gått ner redan 4 1/2 kg  =) Weee...

kram


Kommentarer
Postat av: helena

gratttis elin detta kommer gå kanon för dig:)

2010-07-25 @ 14:13:44
URL: http://helenakotten.blogg.se/
Postat av: Syster Carro

Kul att du skaffat en blogg syster! :) Kram

2010-07-25 @ 18:07:10
URL: http://familjennilssons.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!



Jag min man skall in den 30/8 och göra sin operation och jag funderar väl med på om jag också vill göra en, har vart tjock så länge jag kan minnas.

Kommer följa din blogg, vill du följa min så maila mej [email protected] så får du lösen och användarnamn



Kram

2010-08-06 @ 14:44:26
URL: http://elemra.blogg.se/
Postat av: Ina

Hur går man till väga för att göra en sån här operation, vem ska man kontakta???????

2010-08-06 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0