Hej mitt vinterland....

Gud så det snöar ute e ju så fantastiskt vackert =) men nu får det räcka ett tag tycker jag nu kan det som kommit ligga kvar ett tag =) Måste försöka ta mig ut härifrån idag in till staden men det får bli en sakta färd. Vill inte åka i diket =)

Måste köpa kattmat, öl till karln, vinterskor till mig, har ju bara mina tunna stycken =( skulle även behöva ett par termobyxor, så jag och barnen kan gå ut och rulla i snön =) för nu entligen kan jag hitta ett par termo som passar vilket aldrig tidigare hänt typ.

Sist jag köpte nya mjukisar så köpte jag dom i strl L. En ganska grym känsla. har även kunnat börja handla kläder på en VANLIG avdelning i klädbutiker. Som ni säkert förstår e det ett förstapris för mig. har ju alltid gått i mina t-shirtar och mjukisar. vilket jag i o för sig gör nu med men inte ALLTID utan jag kan även sätta på mig något respektabelt =)

Vikten min går ganska eller väldigt sakta nerför. väger nu 106 kg vilket e -40 kg på 7 månader. -22 kg sen op 14/7-2010. det e ju en bra bit på vägen.
Anledningen till seg nedgång ligger mkt i mig själv men har tagit nya nu och kör på stenhårt.

häromkvällen så var jag med min kompis J och tränade på Actic (gamla nautilus) uppe vid ok. Vilket ställe kommer absolut gå dit igen. fanns ju även pool så man kan simma. tycker jag var ett jätteplus =)

ja det var en liten uppdatering i alla fall. Har ju inte så mkt tid nu jobbar en hel del, för det mesta kvällar men även några dagar =) Älskar verkligen att jobba och trivs så grymt bra på grinds servicehus där jag jobbar mestadels av tiden. underbara arbetskompisar =) nära till dagis och nära hem. kan det bli bättre.

hej hopp


Kommentarer
Postat av: Jenny W

Ja, vilken skillnad. Du är sååååå duktig och en inspirationskälla! Kämpa på!!

2010-11-29 @ 10:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0