Längtar tills nästa lördag...

Då blir det utgång med några tjejer, ut och äta en god bit mat på ett glas och sen får man se vad som händer =) Jag e i alla fall sugen på att gå ut en sväng. Och så kommer det att bli =) hoppas att många e på bara. fick avboka jobb imorgon tänkte att det var bra med en extra dag för barnen att vara hemma så man e riktigt säker  på att de e friska =)
Ska verkligen försöka ta mig i kragen och gå ut eller något med dom, synd att vädret e skit bara,blött och jävligt och man har ju inte direkt några bra vinterskor =( Måste nog tänka på att börja kolla på det. inte kul att vara blöt hela tiden =)

Jaha så ser det ut för mig för tillfället i alla fall. hoppas bara att jag hittar ngt fint att ha på mig men det löser sig nog.



Jesper roade sig med att leka i skötbordet. han har ju kommit på att man kan leka där =) Gullunge min


ja dom e roliga barnen

Lägger även upp ett par fina bilder på min älskade syster opch hennes docka (min guddotter) Linnea.
.







haha ditt lilla charmtroll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0