Hårfärgning pågår...

Men jag har tyvärr ingen kamera att dokumentera med för den e spårlöst försvunnen och jag vet verkligen inte vart jag lagt den, men den kommer nog fram snart hoppas jag i alla fall =)

Färgar det mörkbrunt typ sen nån dag ska jag lägga i röda slingor. Har haft det en gång tidigare och i like it =)
Hoppas att det blir bra även denna gång =)

Idag ska vi ha D & K på middag med deras dotter. Trevligt med fullt hus nackdelen e att vi ha så få stolar och det bådar ju inte gott inför Alice kalas så idag köpte jag ett nytt bord med stolar som dom hade på erbjudande i Rusta-katalogen fint som fan tycker jag + beställde två extrastolar med.

Nä hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0