Hej hej lingontopp

Har fått förfrågningar om bilder hur man e nu så här kommer några =)


fin har jag blivit fick en chock när jag såg denna, stor men mycket mindre.

Jag och barnen, vad gillar ni min min Hahaha

Jag och storasyster, hon ska göra sin op den 1 november. Lycka till =)

E så nöjd med mig själv än så länga fatta om några månader.

Har nu gått ner 34 kg sen i april och 16 kg sen operationen den 14/7-2010
Försöker träna så gott tid räcker till, tänker på allt jag äter, nästan jämt. Jag har tyvätr fått det roligt att jag blivit laktosallergiker i och med op men det brukar växa bort tror jag =)

Oj vad klockan gick nu måste jag kila, ska på spinning idag igen =)

Måste bara lägga in en bild på mina underbara barn. Hej då


Älskar er av hela mitt hjärta och liv, skulle inte vara något utan er. Mamma älskar er =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ingen för och efter bild som du kan visa? alltså helkroppsbild:) framifrån och från sidan..

2010-10-05 @ 23:03:39
Postat av: Therese

faan vad duktig du är, hoppas att jag med får min operation godkänd

2010-10-06 @ 12:53:40
URL: http://elemra.blogg.se/
Postat av: Marta

du är skit duktig gumman! kämpa på... ;-)

2010-10-07 @ 00:47:19
Postat av: helena

jätte duktiga ELIN....fan vad bra:)

2010-10-08 @ 07:16:46
Postat av: Ida- mamma till Leo

duktigt av dig! det går bara man vill :)

2010-10-08 @ 12:26:10
URL: http://chicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0