Jaha

Då har halva veckan redan gått, lika snabbt som vanligt =) Blir till att jobba denna helg men det e helt underbart det blir ju pengar och det gillas =)

I dag ska jag ner på staden när jag lämnat barnen på dagis och försöka införskaffa mig några nya bh:ar e det tänkt. Lillasyster skulle hålla mig sällskap, och även storasyster skulle komma för hon har inskrivningsmöte inför sin gastric bypass på MÅNDAG. hoppas att allt går bra för henne, men det kommer det dome ju så bra i norrtälje på det =)

försöka ta mig i kragen och ringa banktanten som vi pratade med om tomt och kolla hur läget ser ut nu för jobb vet jag att jag kommer att  få, HOPPAS HOPPAS. vill verkligen inte bo här längre jag vill ha mitt eget =)
kunna göra som man vill. Inreda barnens rum ja det finns ju bara fördelar ju =)

Nä hej så länge då


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, nu får du ta och uppdatera lite =)

Jag är trött på samma gamla text! =)



Jag tror att Henrik hinner bli frisk till söndag (kalas), annars kommer jag och Fredrik!

2010-11-05 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0