Beslutsångest på hög nivå

Idag har min hjärna gått på högvarv. Känner att jag börjar gå till överstyr. Jag har ett extremt shoppingberoende och har nu i och för sig vart duktig i en vecka men vad e det om man tänker på ALLT annat. det behöver inte vara någe märkvärdigt. Mår bra av att bara gå in och hitta något.
idag skulle en kompis ner på stan men jag hade andra planer så jag avstod, men fick näst intill en knut i magen  och det började bokstavligt klia i mina fingrar då måste man verkligen inse att det måste ta slut NU.

Kompisen S frågade även om jag ville åka med ner till ullared i novemberlönen och köpa julklappar. Vore ju en väldigt bra ide e ju sååå bra priser på leksaker och så =) var ju nere i somras.
Får se hur jag gör och vad karln säger, isåfall har jag sagt till mig själv på skarpen att inte göra av med ett ända öre fram tills dess, förutom alice födelsedag såklart =)

Vad tror ni klarar jag det? det tror jag för jag har en ganska stark vilja =)

tjosvej

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo jag vet det men jag vill i allafall att Rasmus är upp mot 3 år innan han blir storebror =)



Du kommer nog klara det om du ger dej skam på det.

Är du lika envis som mej så kommer du klara det galant =)

2010-09-22 @ 22:28:45
URL: http://elemra.blogg.se/
Postat av: Dessan

De e klart du grejar de!! Du e en stark kvinna!! :)

2010-09-24 @ 07:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0