Fredag =)

Idag ska jag och barnen hem till S men M & J. Ska bli jättekul jag och S konstaterade att det e typ ett år sen vi träffades alla sist. Helt knasigt hur klivet e men man hinner ju inte liksom med allt hela tiden.
Så det blir lite lunch och kaffe och prat. =)

Vet inte vad resten av helgen bjuder på, K & D ville väl hitta på något så vi får se vad som händer.
Jag e jättesugen på att åka upp till jockes farmor uppe på Väddö det var ett tag sen nu. Tänker på dig ska du veta =)

Just det håller på att få bort pluggen ur munnen på min dotter och det börjar gå ganska så bra faktiskt. skönt att slippa den =) e ju så fult när dom e lite äldre. hon fyller ju trots allt tre om lite mer än en månad =)

på återseende =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0