Tisdag med go vän

idag blev jag hembjuden till S, hon ringde och frågade =) Kul kul så gav jag hennes dotter paket eftersom hon fyllde 1 år i söndags. Grattis V i efterskott =)

Dagis går inte aså bra för Alice nu på morgonen vid lämning hon gråter och vill inte bli lämnad där, men man får vinka fint och säga hej då =( men jag vet ju att det går jättebra sen när jag går. Lilla vän.

Idag blir det en hel laxfile med kokt potatis och hollandaisås, smaskens.

Har börjat följa icas billigaveckanrecept tyvärr inte idag men så ofta som möjligt, det finns så mkt gott nam nam.

Idag ska jag på spinning igen ska bli kul, det var ju tyvärr avbrott för oss förra veckan pga förkylningar =( men nu tar vi nya tag =)

Snart redan onsdag asså, tiden bara rinner iväg,

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0