Gått bra

Idag gick besöket bra med lilleman. Vi fick en tid till karolinska igen den 9:onde för en koll på honom igen. Dom tyckte väl inte att det skulle bli nån op på karolinska så vi får se vad som händer framöver. Börjar bli ganska så tjatigt med sjukhus nu asså. Men vad gör man inte.

Har vart en stund hos min kära vän S idag fick kaffe och en god omelett till lunch, sedan vart det dags för henne att hämta barnen på dagis så jag åkte vidare till C en stund. så nu sitter jag här och fördriver lite tid i väntan på att åka till jobbet. hoppas verkligen på en lugn och mysig jobbkväll =)

igår var det ju som sagt meandi-party och det blev några fina inköp ändå. Men ett var faktiskt till mig =) Ett par typ haremknickers i mörkgrått. fina och sköna =)

nu ska jag vara lite social

hej hopp pillesnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0