Idag e ingen vanlig dag....

För det e ju min födelsedag hurra hurra hurra =) lite självgod får man ju vara eller hur ;)

Idag kom min kära mor,syster Sara,M och lilla L på besök och åt tårta och fikade lite. fick ett presentkort på 300:- av mor tack så mycket. Av lillasyster fick jag en mascara som jag ville ha. tack så mycket för att ni kom och gjorde min dag =)






Visst e hon för gullig min lilla mor =)






Fick en gratis 5-6 bitars tårta från Flygfyren för att jag fyllde år. tack så mycket flygis =)

Ska få present av min älskade sambo lite senare idag =) Älskar dig jocke <3
På torsdag åker han upp till fjällen på skoterresa med jobbet. kommer sakna dig gos =)

på lördag blir det Åland för hela slanten ska verkligen bli jättetrevligt. Lillasyster beslutade sig nu för att åka med. Jättekul tycker jag.

Som ni märker så e jag väldigt positiv idag, men vem e inte det när det har vart en så underbar dag =)

tänkte lägga upp en före7efterbild som ni lika som jag nog kommer gilla =)

före:                                                                          Efter:
    

   

Bara 49 kg lättare ;)

Vill även lägga upp bilder på mina älsklingar :

  
  
  
     

Alice e ju inne i en riktig Prinsess-period och jag köpte prinsess-wallies på tradera hon älskade dom. Var verkligen fina =)





Det var allt för mig för denna gång, återkommer om present och resa mm. ha det gott sålänge =)


Kommentarer
Postat av: Hanne

Oj vad duktig du är Elin - vilken skillnad! Kämpa på! Kram

2011-02-16 @ 19:28:28
URL: http://samebutdiffrent.webblogg.se/
Postat av: Jenny

-49 kg, Elin! Wow!! Verkligen bra jobbat! En klapp på axeln

2011-02-22 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0