Tack än en gång...

För en underbar dag igår. Jag fick paket av C igår. Har länge velat ha meandis cardigan från förra kollektionen och tanken var att jag skulle köpa den av henne men jag fick den i födelsedagspresent. Blev verkligen jätteglad.
TACK KÄRA VÄN.

Jag har fått ett nintendo wii utav min karl i present med spelet donkey kong till tyvärr så jobbar jag ju ikväll men det får bli spela av imorgon =)

Snart e det dags för jobbet och det ska bli kul det tycker jag =) längtar. Men innan jobbet måste jag åka några ärenden. Ska till banken, sen köpa handskar till jocke sen köpa tvål och tandkräm så han luktar gott när han ska ut på äventyr. =)

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0