Tjohopp...

Nu e jag haär igen efter ett tag =) har vart lite fram och tillbaka men sånt e livet =)
Igår var jag på återbesök hos dietist, det såg jättebra ut och hon tyckte att jag skulle köra på som jag gjort vi räknade ut att jag ca gått ner ett kilo i veckan sen vi sågs sist vilket e helt ok =)
Jag var även till öronmottagningen för återbesök om jespers knöl. Mamma följde med eftersom våra besök krockade lite men jag kom upp sen efter jag var färdig, då hade dom satt på emla på knölen och hade beslutat för att skära upp den och bra var väl det för det kom ut SÅÅÅ mycket var och äckel ur den där så =( tur att mamma var med som sagt hon fick hålla och jag satt på en stol bredvid och tur var det.
 Jag ställde mig upp som snabbast och satt mig lika fort igen. Fy vad äckligt. Han skrek och tyckte förmodligen att det var obehagligt och sen hatar han ju att bli fasthållen =(
Usch säger jag det vart en jobbig dag för oss.

Senare på kvällen åkte jag och Jesper och C till kista en sväng och glodde lite gjorde ett riktigt fynd asså. Jag och jocke har bestämt oss för att köpa en riktig toy storys Woddydocka i födelsedagspresent eftersom Jesper bara ÄLSKAR toystory. den kostar 700 :- men jag hittade den för halva priset så man kunde ju inte låta bli asså. Så nu e en present införskaffad =)

Vad har mer hänt, inte så mycket när jag tänker efter. Alice har varit hemma hos sin farmor mellan tis- onsdag och jocke hämtade efter jobbet. Hon älskar att vara där och leka med Loke ( sin farbror) =).

Den 19 februari åker vi ett gäng tjejer över dagen med vikingline från kapellskär. Tänkte det var kul att hitta på något när man fyller 25 trots allt. Ska bli riktigt kul =)

ja så så e det för tillfället i mitt liv.

På måndag ska vi på återbesök med Jesper igen, och förmodligen blir det fler gånger =( hoppas det blir bra snart e ganska trött på sjukhus nu.

Vill även säga tack mamma, du e min ängel på jorden skulle verkligen inte klara mig utan dig. Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0